CÙNG HỌC TIẾNG ANH - CÙNG HỌC TIẾNG TRUNG
Chào mừng bạn đến với diễn đàn CÙNG HỌC TIẾNG ANH - CÙNG HỌC TIẾNG TRUNG diễn đàn của sinh viên khoa Ngoại ngữ, trường Đại học Sư phạm Hà Nội 2 và mọi người quan tâm.

Vui lòng đăng nhập để có thể thảo luận và gửi bài. Nếu chưa có tài khoản hãy đăng ký miễn phí rất đơn giản.

Các bạn có thể đăng nhập bằng tài khoản chung: ngoaingu.dhsphn2 mật khẩu ngoaingu.2011

Mọi rắc rối về diễn đàn vui lòng liên hệngoaingusp2@gmail.com
LoveStory
CÙNG HỌC TIẾNG ANH - CÙNG HỌC TIẾNG TRUNG
 :: 

Hành trang sư phạm


CHÀO MỪNG BẠN ĐẾN VỚI DIỄN ĐÀN CÙNG HỌC TIẾNG ANH - CÙNG HỌC TIẾNG TRUNG      LEARNING ENGLISH - LEARNING CHINESE      一起学英语 - 一起学汉语      Diễn đàn trân trọng cảm ơn các bạn đã tham gia và mong nhận được nhiều ý kiến quý báu.

Share | 
 

 Developing Teacher Assessment

Xem chủ đề cũ hơn Xem chủ đề mới hơn Go down 
Tác giảThông điệp
lovingboyck5
Admin


Tổng số bài gửi : 823
Join date : 02/05/2009
Age : 28
Đến từ : HPU2

Bài gửiTiêu đề: Developing Teacher Assessment   Mon 07 Jun 2010, 07:19


"The authors are well-known in the Assessment field and this work presents their highly original analysis... [It] promotes a professional learning approach that will undoubtedly help educationalists in schools and across the schools sector in their quest to improve learning."
Professor Mary James, University of Cambridge, UK.

This book explores the processes involved in developing assessment practice. It argues that the role of teacher assessment needs to be put firmly at the forefront of the educational agenda and that assessment by teachers needs to be developed in a widespread, high quality and sustainable fashion.

The authors, all members of the influential Assessment Reform Group, argue that the target-driven approach of external testing leads to problems, including 'teaching to the test' to the detriment of the wider curriculum, and motivational problems. In this book, they tackle the differences between formative and summative assessment and ask the question: "What is quality teacher assessment?"

There is coverage of key professional learning dimensions including:

* The purposes of assessment
* The need for evidence to support innovation
* The process and steps to develop new practice
* Perceptions of what counts as quality assessment in schools

The authors draw on these various perspectives to explain how teachers and schools can build on existing practice, and develop new practices, and how the system should react to support them.

This book is essential reading for teachers, head teachers, local authority professionals, policy makers and academics.



Table of contents

* Contents
* Acknowledgements
* Developing teacher assessment: an introduction
* Part I Lighting the fuse
o 1 Assessment to support learning
o 2 What is quality teacher assessment?
o 3 What is happening in the UK?
* Part II Spreading the word, widening the practice
o 4 What is innovative about teacher assessment?
o 5 Moving beyond the classroom
o 6 Professional learning to support teacher assessment
o 7 Teachers as self-agents of change
* Part III Keeping it going
o 8 Making a difference: evaluating the impact of innovations in assessment
o 9 Embedding and sustaining developments in teacher assessment
* Appendix 1 Projects examined and members of the core group and advisory committee of the Nuffield Foundation-funded Analysis and Review of Innovations in Assessment (ARIA) Study, 2006/8
* Appendix 2 A professional development template
* References
* Index

File size: 3.108 MB
File type: rar - pdf
Link: [You must be registered and logged in to see this link.]

----------------------------------
[You must be registered and logged in to see this link.]
Về Đầu Trang Go down
Xem lý lịch thành viên http://www.hpu2.edu.vn/diendan
 
Developing Teacher Assessment
Xem chủ đề cũ hơn Xem chủ đề mới hơn Về Đầu Trang 
Trang 1 trong tổng số 1 trang
 Similar topics
-
» Đánh giá các nguy cơ hàng hải (marine risk assessment)
» [Book] DaeSung _ Shout Out To The World

Permissions in this forum:Bạn không có quyền trả lời bài viết
CÙNG HỌC TIẾNG ANH - CÙNG HỌC TIẾNG TRUNG :: Hành trang sư phạm-
Chuyển đến 
Múi giờ GMT +7. Hiện tại là 04:31 PM
- Designed by Skinner
Version phpb2 Copyright ©2010 -2011 FM Rip by quochoantb edit by Mr_Quan9x !!!
Sử dung mã nguồn phpBB® Phiên bản 2.0.1. © 2007 - 2010 Forumotion.
Forumotion.com | © phpBB | Free forum support | Liên hệ | Report an abuse | Have a free blog with Sosblogs